Ολοκληρώθηκαν με μεγάλο ενδιαφέρον τα εκπαιδευτικά σεμινάρια “Τεχνικές προσέγγισης πελατών, διαχείριση παραπόνων” σε Θεσσαλονίκη και Κέρκυρα. Οι συμμετέχοντες εξερεύνησαν τα βήματα της σωστής εξυπηρέτησης, τα κύρια προφίλ συμπεριφοράς καταναλωτών, ποια soft skills χρειάζεται να αναπτύξει ένα στέλεχος εξυπηρέτησης, πως να εφαρμόζουν τεχνικές διαπροσωπικής επικοινωνίας, μεταφοράς μηνυμάτων και ενεργητικής ακρόασης καθώς και πως να διαχειρίζονται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο τα παράπονα πελατών.
Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχική σας αλληλεπίδραση.